1 %
Øgning i engagement på SoME
1 %
Brand Awaress
1
Siders optimeret content
Audiovector har siden 1979 leveret højtalere til hele verden i den absolut bedste klasse. De har fået utallige priser for deres unikke lyd og er kendt blandt alle hifi entusiaster. Opaven var at formidle Audiovectors ekslusive lydunivers samt skabe et sammenhængende grafisk udtryk på tværs af medier og digitale platforme. Et udtryk der strømliner alt deres materiale, lige fra webdesign til design af magasiner, brochure, virksomhedspræsentationer og opslag på sociale medier.
I couldn’t find the speaker of my dreams,
so I decided to build it myself.Mads Klifoth-Founder
Audiovectors hjemmeside er bygget med et skarpt øje på detaljen. Lige fra margener, billeder, fonte, farver og beskæringer, har designet skulle matche kvaliten af deres produkter. Alle produkter er præsenteret i et overskueligt og stilrent layout. Siden er kodet op fra bunden i WordPress, med specielle moduler til visning af højtalernes varianter og specifikationer.
Gennem konkurrencer, unikke stories og et nøje planlagt content flow, har vi skabt et øget engagement på Instagram og Facebook på over 85 %. Et engagement der har været med til at øge den digitale opmærksomhed på både Audiovectors navn og deres produkt.